Hello, pumpkin!

Hoppas denna dagen fortsätter i detta lugna tempo, även på jobbet. Något annat orkar varken kropp eller knopp med. Fokus. Ja, fokus är inte det som är på topplistan i hjärnan för tillfället.
Har haft en fin dag i vilket fall som helst. Inte gjort så värst många knop kan tyckas, men dagen har gått fort. Kommer ofta på mig själv att titta på klockan var och varannan minut – något som blir rätt frustrerande efter ett tag. Vill bara kasta bort alla klockor i hela huset och strunta i vilken tid det är. Nog för att klockor är bra, men de ska inte få styra ens liv sådär tycker jag. Speciellt inte mattider och planering. Suck. 
 
Lunch / Pumpkin
 
Titta vad kreativ jag har vart idag. En pumpa till halloween är ju faktiskt ett måste. Och att inte utnyttja pumpan till fullo var också ett måste. Så trots att pumpa och lax inte klingar så bra i mina öron så fick det bli det ändå. Haha. Och det var inte så tokigt minsann! Smakar ju precis som sötpotatis, så en helkass kombo var det ju inte. Fin söndagslunch helt enkelt.  
 
Har tittat tillbaka lite i arkivet och insett hur mycket jag kodar mina känslor. Talar inte riktigt klarspråk. Små korta ord och meningar för att sätta ord på känslorna. Inte ens jag fattar ju för tusan vad jag skriver ibland. Och är det då meningen att ni ska förstå? (Är det okej att skylla på offkänslorna?) ;) Hope so. 
 
Jaha, nu plingar snart mat-och-sovklockan för nästa mål mat för dagen. Ett gott sådant, men ändå. Och sedan beger jag mig mot jobbet. Sista jobbdagen innan två dagars ledighet. Ska bli skönt! :) Hoppas ni har haft en fin söndag mina vänner. Ta hand om er. PUSS


Kommentarer
Wictoria

Hoppas fokus och motivationen kommer tillbaka till max igen :)

2012-10-29 @ 08:26:34
URL: http://wicans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0