Lämnar er med lite kloka ord

 
Ibland brukar jag tänka att om saker och ting går smärtfritt, utan ångest – så gör jag fel. Det är en lång och hård väg att gå och det är inte meningen att det ska vara lätt. Det kan ibland vara bra att känna ångest, då vet man att man har gått emot något som man tycker är jobbigt och istället gjort rätt. 
Våga chansa, våga känna och prova att göra tvärt om ibland. Möt dina rädslor och förvandla dem till något positivt. Förvandla det farliga och gör det till din vardag. Precis som det ska vara. Det ska inte finnas några rädslor i livet, för det inte finns något att vara rädd för. 
 
Ni är fina. Puss. 


Kommentarer
Dedde

Fina ord från en stark tjej!
Du och din blogg är så himla inspirerande och du verkar stark som en oxe! Fortsätt bara i samma spår så kmr du klå klorna som etsat sig fast men nu håller på att tappa greppet och flyga ut genom fönstret!!

2012-10-21 @ 19:30:22
URL: http://deds.blogg.se
Sandra

Tack för dem orden <3

2012-10-22 @ 13:27:19
URL: http://daysofmine.blogg.se
Lina

Så sant så! Tack för dina inspirerande ord och din ärliga och trevliga blogg. Kämpa på. Kram

2012-10-22 @ 14:14:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0