Om saker och ting

10 saker jag tycker om:
Att upptäcka nya saker
Att resa
Att få skratta
Mina nära och kära
När jag känner att jag har åstadkommit något bra
Rosa
Långa, stora frukostar
Fjärilar i magen
9 saker jag tycker mindre om:
När saker och ting inte går som planerat
Egoistiska personer
Att jag ständigt hakar upp mig över saker och ting
Beslutsångest
Att gå upp tidigt på morgonen
Lögner
Slå i smalbenen i trappstegen (Har fyrtioåtta blåmärken efter det, minst)
Att stressa
Att göra andra personer illa
 
8 saker jag gör dagligen:
Drömmer
Äter
Överanalyserar allt och inget
Städar, stökar ner – och städar igen
Äter minst fem frukter
Bloggar
Grämer mig över saker
Försöker göra dagen till något fint
Fem frukter om dagen är bra för magen
7 saker jag vill göra i framtiden:
Flytta utomlands och jobba i några år
Lära mig ett nytt språk
Lifta med en okänd person till okänd plats
Träffa the one och trycka ut några goa ungar
Skaffa mig en egen fotostudio
Dyka med valhajar
Leva ett friskt liv
 
6 saker jag tycker är vackra:
Mareld
Ett stort leende
Underarmar
Lyckliga människor
Rosor
Livet under vattnet
5 saker jag är rädd för:
Naturkatastrofer
Att förlora någon i min närhet
Mörker
Stora skogar
Att inte nå mina drömmar
 
4 ord som beskriver mig:
Omtänksam
Velig
Lugn
Hjälpsam
 
3 saker jag ser fram emot:
Att få en stark kropp
Nästa resa 
Min behandling, faktiskt!

2 böcker jag tycker om:
Hungergames 1
Hungergames 2 
 
1 fin låt:
Stuck On You
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda

vad ska du börja på för behandling? Lycka till och kämpa på, du fixar detta :)
Kramar

2012-10-20 @ 15:23:19
emilia

Inte hungergames 3? ;)

2012-10-20 @ 22:20:58
URL: http://pezone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0