Sista dagen!

Hej där borta, på andra sidan jorden!
Sista dagen idag. Regn och blåst men ack så varmt. Tanken var idag att åka runt till lite olika öar med en båt. Men då vädret är lite eländigt så fick vi byta planerna. Istället har vi ägnat förmiddagen åt manikyr och en nödvändig hårklippning för min del. Blev superbra :) Och Hörni..för både manikyren + klippningen så betalade jag inte ens hundra kronor. Helgalet! Det är annat än i Sverige det. ;)

Det är så tråkigt att jag inte kan ladda upp foton då datorn inte vill samarbeta. Men det får bli desto mer om en vecka då jag är på hemmaplan igen :) Då ska ni även få lite djupare info om hur allt går/har gått här nere. Har så mycket jag vill berätta - men som får lämnas åt boken i nattduksbordet så länge. Mycket känslor och mycket tankar som har tittat upp under den här veckan!

Har insett mina svaga punkter samt insett vad jag behöver jobba på när jag kommer hem igen. Det är tyvärr en del saker har jag kommit fram till.
På hemmaplan känner jag mig relativt kry och frisk i skallen. Det är när jag kliver bort från allt det trygga där hemma och kommer ut i verkliga livet som jag inser hur begränsad jag faktiskt är. Vilket i och försig är bra - för då vet jag vad jag har kvar att jobba på.

Har börjat jobba på en hel del saker redan här, som jag har klarat av galant. Som sagt, bara att äta på restaurang flera gånger om dagen och att låta någon annan vara med och påverka tider är stora utmaningar det med!

Nåja nu ska vi ner på stranden och äta lunch. Dags att förnya sig idag kanske ;) Har snöat in mig på samma rätt även här. Ha en fin lördag när ni vaknar. Puss och Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0