Sköldisar

Tänkt er nemo + avatar, fast lite finare. Precis så vackert var det att dyka idag. Av alla de dyk jag har gjort så var dessa två de finaste.
Mötte fyra stora sköldpaddor och såg hundratals färggranna avkvariefirrar. Det är en annan värld där nere under ytan. Men trots att det var 29 grader så kom jag ändå upp illblå om mina darrande läppar. Brrrr. Hann inte få upp värmen förens det var dags för dyk nummer två heller för den delen. Simmade runt som en isbit.
Kan även säga att jag hade behövt en rejäl "knäck-omgång" på min rygg. Det där förbannade viktbältet man bär runt på är inte att leka med för höfter och rygg. Men det är sååå värt det!

Nu så är vi tillbaka för en god lunch på stranden. Provar nya saker varje dag. Ska plöja igenom hela menyn. Men jag har dock min favoritsida som jag håller varmt om hjärtat ;)

Puss och Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0