Godkväll!

Tror att jag har vart en kines i mitt tidigare liv. Seriöst. Jag menar, jag använder alltid händerna istället för besticken, jag älskar kinamat/sushi, äter gärna med pinnar, älskar plockmat och så tror jag föresten att jag börjar få sneda ögon med. Och gälar – men det visste ni ju redan ;) 
 
Kom nämligen att tänka på detta när jag satt och åt förut. (Med händerna..) haha. Något har gått snett. Bordsskick verkar inte vara min starka sida ;) Stackars de som får äta på restaurang med mig... Haha. 
 
Uppe på kinesiska muren i soluppgången

Har förövrigt haft en god matdag idag. Riktigt god. Ätit min frukost x 2. (Äter samma just nu). Fick även min sushi och så har det blivit lite annat smått och gott. Mat är fint för både ögat, kroppen och själen. Och ännu bättre blir det när man vågar ge smaklökarna lite nya upptäckter.
 
Nu måste jag snart packa iordning och bege mig mot kvällsjobb. Blev tokigt i schemat, så har det "tidiga" passet i morgon. Så det är bara hem, sova, upp och jobba – igen. Ha en fin kväll. 
 


Kommentarer
L

jag kör ofta frukost och kvällsmellis samma godaste på hela dagen ju, haha! :)
kramis

2012-09-05 @ 08:19:23
URL: http://bestigaberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0