Chips på tre minuter.

Vad tusan är det här hon har köpt undrar ni säkert nu. Tyvärr kan jag inte ge er något svar – för jag undrar också. Spontanköp utan dess like.
Tanken var att jag skulle underlätta att göra äpplen i ugnen. Jag gör som sagt flera plåtar i veckan (Upp mot tio stycken..höhö) och det tar sin lilla tid. Brukar ha äpplena inne i ugnen i ca två timmar.
Så om den här mirakelmanicken fungerar så kommer jag ha äpplechips på tre minuter istället. Tänka sig vilken skillnad! 
 
Chips Maker.
 
Potatis, morötter, sötpotatis, äpplen, päron, mango.. Man ska tydligen kunna tillaga allt i den här sägs det! Ska göra ett försök redan idag och prova. 
Först ut blir potatischips till middagen. Vilken lyx va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0