Permis-lördag.

Lördag. En bra lördag.
 
Var uppe halv sju och färgade håret och städade mitt rum. Behöver jag ens säga att jag inte kunde sova? 
Hoppas på att få en bra helg. Får man säga att man själv tycker man är värd det?
I så fall gör jag det. 
 
Tar och spenderar natten lite längre ner i landet. En annorlunda, men ack så härlig permis väntar. 
Har egentligen inte lagt upp någon matplan. Det enda jag vet är att det blir restaurang lite senare ikväll. Så istället för att göra upp en plan som ändå är dömd till att misslyckas så fick jag rådet;
"Agera som om tanken inte fanns!" Och det säger rätt mycket. Dessutom stod det att jag skulle vara "I flödet" idag på mitt morgonkort. Och det är precis så jag vill ha det!
 
 
Vägrar att ångest och eländiga tankar ska få förstöra den här helgen. Verkligen vägrar! Jag ska njuta, skratta och ha en sådan helg som man faktiskt kan ha, om man vill. Utan planering och utan tankar.
Ska snart äta lunch. Sen packa och sedan drar jag mig mot tåget.
 
Ni får stå ut med att det är lite tomt här i helgen.
Hoppas ni får en mysig helg ni med. Kram
 


Kommentarer
`Nini

Du är så jäkla vacker! Och vackrare blir du också. :D Verkligen en kämpe och jag beundrar verkligen dig och försöker kämpa lika hårt som du nui att bli frisk :D

Svar: Tack så hemskt mycket :) Blir så glad av att höra det! Ge aldrig upp. Kram.
Cecilia

2013-08-31 @ 11:23:26
Matilda

alltså ursäkta språket men, FY FÖR FAN VAD SNYGG DU ÄR!!!
Jag känner inte dig alls, men är så imponerad av dig och dina framsteg som syns i bloggen, var stolt över dig själv och fortsätt kämpa på lika bra.
Hoppas din helg blir så bra som du önskar och lite till, du är värd det.
KRAM!

2013-08-31 @ 11:49:41
Agnes

Läste din blogg för första gången i somras och har följt den sedan dess. Då var jag ett stort kaos (nu är jag bara ett medelstort) men jag har utvecklats enormt! Du var/är min inspiration till att ta tag i mitt liv. Nu har jag fått hjälp, följer ett matschema och har samtal. Även om jag anser att den viktigaste förändringen sker psykiskt så blir jag så peppad av att se hur ditt utseende förändras till någonting ännu snyggare för varje dag! Jag kan också se i dina ögon att du blir lyckligare, även om jag vet att det humöret/formen svajar något enormt (det gör det för mig i varje fall)! Fortsätt kämpa för det tänker jag göra!

2013-08-31 @ 16:07:12
Elin

Blir nästan lite pirrig när jag läser detta, du är såååå värd det. Ser fram emot att få berättelsen om helgen sen. Kan typ inte vänta!!! Haha :)
Och, kom ihåg! Vill man, så kan man!! Kram!

Svar: Haha jag blir pirrig jag med!!! haha.
Ja, vill man så kan man. Och jag KUNDE. Sån jäkla befrielse. :)
Cecilia

2013-08-31 @ 18:08:13
Anonym

så himla fin du är:)

Svar: Tusen tack!! blir så glad :)
Cecilia

2013-08-31 @ 19:39:54
Elin

Jäääääklar vad snygg du blivit!! Dör lite

Svar: Va glad jag blir! haha tack!!!
Cecilia

2013-09-01 @ 12:24:52
URL: http://cherrybiotica.blogg.se
Elin

Åh så härligt! Du är ju föööör grym alltså!

2013-09-01 @ 14:51:44

Ja, som rosa sockervadd ;)
Hoppas helgen varit bra, min helg var så lugn och en massa go mat här hemma... Har trallat upp bra i vikt nu så börjar få hormonhelvetet att blomma ut, lite kill-problem också ;)
imorgon e d måndag = stress, jobb, slita ut sig. önskar jag slapp jobba i mitt tillstånd just nu, att få vara i din situation tills kroppen e helt frisk liksom.
svårt att "hinna" med maten när man kör lastbil, tömma sopkärl och kuta omkring... kör ju med en annan människa som knappt äter själv och bryr sig inte.

min rädsla,m ifrån att svälta sig själv har ju gått nu till att vara LIVRÄDD för att GÅ NER i vikt och tappa det jag lyckats gå upp...
så på helgerna e det min fri zon, äter som en häst för å bunkra upp på vardgarna. Jätte skoj :(

så, ta vara på din tid. Stressa inte.
har din mens kommit tillbaka? kram

2013-09-01 @ 20:03:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0