Puss & Kram-dagen!

Glad alla hjärtans-dag fina ni.
Frukost från en stilig pojkvän får vänta lite till för mig. Tur att jag har andra goungar omkring mig som fixar sådant istället. Största fruktfatet, frukost, blommor och tända ljus. Fin morgon, minst sagt! 
 
Härliga Frukost!
Det blev en riktig sommarfrukost. (Mackorna gjorde sig fula på fotot). Årets första, färska jordgubbar, blåbär, ananas..åh. Sommarlängtan. Och jag älskar att ha basilika i yoghurten. Kanske inte låter så gott, men det äre! Prova så får ni se. 
Nåväl, alla hjärtans dag.. en helt vanlig tordag helt enkelt. Ska dock åka runt och sprida lite kärlek, det hör faktiskt till. Ska se till att ge mig själv lite extra mycket kärlek idag. Det borde ni också göra. Ge er själva, alltså.
 
Ska ni göra något speciellt idag? Puss


Kommentarer
Lisa

Haha, en sån lustig sked!

2013-02-14 @ 11:10:28
URL: http://koffeinpralin.blogg.se
Sophia

Glad alla hjärtans dag :)

2013-02-14 @ 20:53:22
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0