Godis, på en onsdag? Check!!

Var på bio igårkväll. Den var bra. En film precis i min smak. Den föll mig nästan lika mycket i smaken som godiset som hamnade i magen under bion. Godis, på en onsdag? Ja, tänka sig. Kvällsmat innan bion och sedan godis utöver det. Trodde jag skulle nöja mig med det. Hade väl inbillat mig att jag skulle bli mätt på det där lilla godiset eller något.  Men det blev jag inte. För vem blir mätt på lite hårt spunnet socker?! Inte jag. Det fick bli lite mer gott till magen innan sovdags helt enkelt. Fast den här gången lite mer mättande saker än hårt socker. Sedan var jag tillräckligt nöjd, mätt och stolt för att inta sovposition. Yeyy.
 
Nu ska jag ta mig in till Göteborg för KBT-möte. Undra vad jag ska sätta upp för nya utmaningar den kommande veckan tro. Verkar ta mig an det jag ger mig in på. Så ska kanske höja ribban en aning? Tåls att fundera på. Hoppas ni får en fin dag. Kika in senare så kommer lite svar på frågor. Puss


Kommentarer
Elin

Gott med biogodis!! Vad blev det för godis som dina smaklökar fick jubla över? :-)
Hoppas du får en bra dag! Kram!

Svar: Klubbor... det satt som en smäck!! :) Kram!
Cecilia

2013-01-31 @ 10:40:29
Maja

Mums för godis, drog i mig en halv påse djungelvrål förut(har småätit på den sedan i tisdags och nu när jag är sjuk tyckte jag att jag var värd hela)
Hoppas mötet blir bra!
Kram! <3

2013-01-31 @ 12:18:04
URL: http://cuilenya.blogg.se
jenny

Äter godis VARJE dag hahah ;) ser det som ett GOTT alternativ till att få i mig de där extra kalorierna som fattas. vet att det är dålig näring i sån kost och att näringsdrycker kanske är bättre men livet går ju ut på att njuta lite med och vill jag ha godis, då äter jag godis! sådeså!

Svar: Åh, det lät klokt tycker jag !! ;) Äter du det istället för näringsdrycker? :)
Cecilia

2013-01-31 @ 14:17:59
Elin

Åh Gud så gott! Det är lite nostalgi över klubbor måste jag säga, kommer ihåg när man stod på Ica och valde färg med omsorg!!! Hahah! ;)

Svar: Rosa, i alla lägen ;) Haha. Älskar dock saltlakrits, det blev det igår!
Cecilia

2013-01-31 @ 18:29:02
Elin

Det är ju himla gott, saltlaktris alltså! Marabou har ju en choklad med det nu igen, något man borde testa kanske :)

2013-01-31 @ 18:46:24
Helene

Bra Cecilia!:)

2013-02-02 @ 12:46:47
URL: http://nystig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0