13 Juli.

Godmorgon.
Jag känner mig full så fort jag kommer utanför murarna. Jag har inte ork till någonting alls. Det gör mig frustrerad. Men jag vet vad det beror på och jag accepterar läget, men det gör mig fortfarande frustrerad. Blir yr i huvudet och mår illa. Bara en tripp till coop är en utmaning för kropp och knopp. Kan egentligen inte fatta hur jag innan orkade leva det liv jag gjorde innan jag kom hit. Resor, alldeles för mycket jobb, vänner och samtidigt för lite mat. Stackars kropp vad jag har utsatt dig! Du har gått på reserver alldeles för länge. 
 
Mamma och pappa var här igår. (Toppenmysigt) Åt jordgubbar och tog en sväng på stan. Försökte vara pigg, utan framgång. Efter de åkte härifrån skulle de vidare till Göteborg. Där väntade en helkväll med Gyllene Tider. Om jag också hade en biljett dit? Ja. Om vi var tvugna att ge bort den? Ja. Surt, minst sagt. Vill också kunna njuta av sena, varma sommarkvällar tillsammans med favoriterna. Suck och pust. 
 
Pappsen. (Och jag)
 
Busade och drack Cola Zero för första gången på över fem veckor igår. Har vant av mig det där suget. Och satan vad magen inte tyckte om det. Vad snabbt man kan bli av med ett sug och vad snabbt man kan avvänja sig. Från att dricka flera liter i veckan till att inte dricka något alls. Magen protesterade och värkte på direkten! Får väl fortsätta med vatten, mjölk och måltidsdrickan som vi får här.. 
 
Lördag idag. Ska snart kliva upp ur sängen och traska ner och göra frukost. 
Sedan får jag se vart dagen för mig. Förmodilgen till sängen. Dumma tabletter. Ni gör mig trött. 
 
Ha en fin helg. Kram. 
 


Kommentarer
Elin

Usch då att colan inte var någon hit!!! Men supermysigt med besök och en liten utflykt! Det är du värd, flera gånger om. Hoppas dagen blir så bra som möjligt och att det blir en bra mat-dag! ;-)

Svar: Så jäkla surt. Haha. Jag som hade läääängtat! ;) Ja, det var toppen med besök. :) KRAM.
Cecilia

2013-07-13 @ 09:01:28
Alex

Den känslan känner jag igen.. Vad beror det på? Ångest? Sliten kropp? Tabletter?

2013-07-13 @ 14:55:30
URL: http://lexie85.blogger.com
Alexandra

fel adress såg jag..

2013-07-13 @ 17:19:44
URL: http://lexie85.blogspot.com

är i samma period nu. orkar inget, trött å slö. orkar inte bry mig. vill bara gå upp i vikt, bli frisk å få mensen.

sen du blev inlagd, börjat gå upp i vikt... har din mage varit ostabil, gasig å bubblig då?
min mage leker djävul så fort jag äter på överskott... det e störande :( mkt mat i lilla magen menmen

Svar: Den har vart fruktansvärt ostabil!! Men det går över, det vet jag :) Det har redan blivit mycket bättre! Ett tecken på att tarmarna jobbar bara :) Kram.
Cecilia

2013-07-13 @ 17:22:36
Matilda

Ville bara kika in och önska dig all lycka till. Kämpa på!

Svar: Det blev jag glad för. Tack :) Kram!
Cecilia

2013-07-13 @ 20:25:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0