Sommarlunch och fullt hus.

Jadå. En toppenfin dag. 
Mest glidit med. Och så har jag fått en och annan "lycka-till-du-har-tagit-rätt-beslut-och-vi-stöttar-dig-kramar". Rätt många sådana. Uppskattas. Men samtidigt har jag inte orkar prata så mycket. Har velat njuta av att vara här och inte behöva tänka på det
 
Så kul att jag hann vara med här ute den här helgen. Härliga sommarminnen att ta med sig! Mycket folk i huset. Kul – men jag blir matt. Har ätit god mat också. Mycket sådan. Hamnar automatiskt i köket. Ordnar, dekorerar, lägger upp, fyller på.. Tycker det är kul. Och vet ni? Ibland kan det vara skönt att slippa tänka på tider osv. Det blir som det blir ibland och oftast blir det bra. En tid är bara en siffra. Och ni vet nog vad jag tycker om siffror. Det är bara siffror. 
 
Lite gott från dagen.
 
 
Ser det inte härligt ut, så säg?
Lunchen blev färskpotatis, lax, hjortronsås/romsås & stor sallad + hembakat bröd. Sommarmat.
Och en god mellis/efterrätts-tallrik med hallon, melon osv. Och kakor och tio kladdkakor till de som ville ha. 
 
 
Nu blir det en kvällssväng med båten och sen blir det grill. Hoppas ni haft en fin lördag. Stor kram. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0