13 Maj

Godmorgon.

Sömnen pendlar. För mycket i huvudet just nu vilket resulterar till dålig sömn. (Och en trött C..).
Det ringde till mig förut och jag fick Bra besked. Nååågra dagar till, sen ska jag nog veta helt. Blev även mer eller mindre beordrad till att skjukskriva mig från jobbet. Visst, jag kanske kan förstå dem och ibland kan jag känna att det hade vart förbannat skönt. Men nej, lite till ska jag nog stå ut. 
 
 
Nåväl. Dagen? Är nästan ledig. Ska på personalmöte om några timmar. Annars ska dagen spenderas på stan! 
 
Godmorgon.
 
Jag sa ju att jag skulle fortsätta med det nya även idag. Så idag fick cream cheese agera pålägg på en av mackorna. Men det var inte gott. Tacka vet jag leverpastej (och keso). Ost ska smaka ost. Inte gräddigt smör..
 
Dags att göra något av dagen. Hörs sen. Kram
 


Kommentarer
S

du är så söt du!
Men sjukskrivning kan ju vara värt att fundera på, man ska inte utsätta kroppen för ansträngning om man inte är frisk. Men tänkte fråga sak, som egentligen är lite random, men du jobbar på subway va? är det den som ligger i Alingsås? :)
kram på dig!

Svar: Kan man få lösen till din blogg? :)Ja, jag ska faktiskt tänka över saken. Japp. Det är det! :)
Cecilia

2013-05-13 @ 12:44:09
URL: http://ljudetavregn.blogg.se/
S

svar: jag har inte gett lösen till någon alls än, då jag skriver mycket tankar och känslor som ibland kan vara negativa och inte peppande, vilket jag gärna vill! men jag ska fundera på det, lovar att du är den första som får lösen i så fall! :)

Jag har sökt extrajobb där för ett tag sedan nämligen, hihi lite kul, liten värld vi lever i!

kram

Svar: Ja, skicka om du vill! Hade vart kul :) Får man fråga vad du heter?
Nämen. Det var inte jag som jobbade när du lämnade CV då? ;D
Cecilia

2013-05-13 @ 21:17:01
URL: http://ljudetavregn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0