En härlig afton.

Söndag
 
En sådan där söndag. När man fortfarande ser i kors efter gårdagen. Låt oss säga att det blev en kanonkväll. Vin, restaurang och det finaste vännerna. Firade som sagt fina E, som fyller år. 
Tog oss ut senare på kvällen. Dans och prat hela natten lång tills vi kom hem och ramlade i säng vid femtiden i morses. Uppe med tuppen efter tre timmars sömn och där har vi anledningen till ett härligt måeende. Haha. 
 
Skönt att få leva lite "ungdomsliv" igen. Det har vart bortglömt det senaste åren som ni vet. Inget fel med hemmakvällar i soffan. Men jesus, detta har jag saknat!
 
Från en afton som doftade lite YMCA
TACK älskade vänner ni är kärlek för mig!
 
 
En vampyr, ett flygande huvud och en födelsedagstjej!
 
Bra start på dessa veckorna hemma. Men nu ska jag vila, vila och vila. Inte planera in så jäkla mycket utan mest försöka ta det lilla lugna. På en normal nivå. Bort med den där stressen som ständigt gnager.
 
Nu ska jag slänga mig på soffan med en stor skål yoghurt och granola och kolla tv resten av kvällen.
Kärlek från mig till er. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0