21 Oktober

Godmorgon.
 
Det var på riktigt ett jäkla skämt så mycket grejer jag packade med mig hem igår. Var tvungen att ta med allt, då jag blev utskriven. Det såg ut som en flerbarnsfamilj skulle åka på bilsemester, typ! Och nu ska jag packa upp alla väskorna med. Känner på mig att det där kommer att skjutas upp några dagar (veckor). Haha. 
 
Känns okej att vara hemma. Varför må dåligt när man kan må bra? Nu vill jag ha två bra veckor. Inga regler, inga pekpinnar...bara en god magkänsla. Har börjat lita på den mer och mer. Och när jag litar på den nu för tiden så brukar det gå åt rätt håll och inte åt fel, som det gjorde förut.
 
Uppe med tuppen som vanligt. Frukost och sedan ska jag ta tag i väskorna.
 
 
Hoppas ni får en bra start på veckan. Kram till er!
 


Kommentarer
Camia

Härligt, en god magkänsla. Kram

2013-10-21 @ 21:17:19
URL: http://www.divyaspa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0