Happifriday

Godmorgon fredag.
 
Och jag har snart vart hemma i en hel jäkla vecka. Känns som det var nödvändigt med två veckors perm. Och det här går ju faktiskt rätt fint. Men nu har jag äntligen kommit till den punkt jag länge strävat efter. Jag vill saker. För bara någon månad sedan så ville jag inte göra någonting alls. Jag ville inte åka hem, såg ingen framtid, och jag ville knappt träffa någon. Inte ens mig själv. 
 
Nu vill jag. Och livet blir allt bra mycket lättare när inte maten sätter käppar i hjulet för en. Man har vart så sjukt begränsad av både mängd, mat och ritualer. Fånge i ens egen kropp, typ!
 
 
Var på bio igår. "Känn ingen sorg". Bättre sent än aldrig. Tre tummar upp. Tyckte den var grym. Lite ledsam, men jäkligt fin. Och idag? Tja, återstår att se.
 
Dags att hoppa i ett varmt bad. Kram till er!
 


Kommentarer
Yvonne

Du är så sjukt fin! Va underbart att höra att livet börjar gå åt rätt håll för dig :) Hoppas att det bara blir bättre och bättre med tiden. Kramis!

Svar: Så go du är. Tack snälla!!! :) Jadå, det går åt rätt håll. Ha en bra helg. Kram!!
Cecilia

2013-10-25 @ 16:56:53
URL: http://itsnonne.blogg.se
anonym

Härligt att det går så bra:)! Vet du när du blir utskriven och vad du vill göra sen?

Svar: Börjat planera lite åtminstånde. :)
Cecilia

2013-10-25 @ 21:54:07
Linnéa Johansson

Åh, att faktiskt VILJA saker igen är bland det bästa som finns. Att känna pepp och lust! Annars är det ju som att man förlorat meningen med livet, om man icket vill något?
Du är så himla himla fin, och jag skulle kunna offra mycket för att få ditt regnbågshår! Kramar

Svar: Haha, Det är bara att färga du med!! ;) Tusen tack. Hoppas du haft en bra helg. Kram!
Cecilia

2013-10-26 @ 13:34:57
URL: http://linneascheffler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0