Pink Lady.

Blond, brunhårig, svart, orange(!!!), rött,
mörkblond, mörkbrun....
 
...rosa tar fan priset alla gånger! Blev aningen starkare än väntat. Men vad tusan. Jag är nöjd ändå. Lär bli ihågkommen som tjejen med det rosa håret. Och så lite katter i huset på det. Crazy-cat-lady-med-rosa-hår. (Haha) Men blir så satans glad av den färgen. Mer rosa åt folket. Stackars den som flyttar ihop med mig. Lär få bo själv livet ut.
 
Torsdag. Soppdag. Regndag. Fick en spark i baken igår. Kan inte fortsätta med mina såkallade sidospår och egna agendor. Tror det är på det viset jag vidmakthåller ätstörningen. Tror mig fortfarande veta bäst osv. Och så kanske det inte är i alla fallen! 
 
 
 
 
"Det sägs att tiden förändrar saker, men man måste faktiskt förändra dem själv"
 
Och med de där orden går jag och äter lunch. Hoppas ni får en bra Torsdag. Och om inte; Ha det ändå. Det blir väl kanske vad man gör det till? Puss och kram. 
 
 
 
 


Kommentarer
Camia

Du är jättefin i rosa och klarar bära upp det. Kram

Svar: Tack snälla!!! :) Kram.
Cecilia

2013-10-10 @ 11:58:17
URL: http://www.divyaspa.blogg.se
Nini

Så jäkla cool och fin du är i rosa hår :D

Svar: Tycker du? Tack!!! :)
Cecilia

2013-10-12 @ 12:08:48
Yvonne

Supercoolt hår! Fan va häftigt att du vågar :)
Kämpa på med allt, du är så jävla bra ska du veta!

2013-10-15 @ 15:36:28
URL: http://itsnonne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0