Rainbow

"Everyone wants happiness no one wants pain
but you can't have a rainbow without a little rain"
 
..Ett utav mina favoritcitat det där. Mitt i prick. Fixade till håret igår, igen. Svårt att hålla mig till en och samma färg. Och just därför fick det bli en liten regnbåge i håret den här gången.
Saker och ting har fått ändrad riktning de senaste dagarna. Plötsligt var fjärilarna tillbaka och jag tror att jag är redo för den där hemfärden trots allt. 
Ska börja packa idag. Det tar sin lilla tid att få ner mitt rum här i väskor. (Stökig som jag är). Åker iväg på äventyr på lördag och är tillbaka här på söndag för att sedan dra hemåt. Nedåt i landet, igen. 
 
Vad tycker ni? Blev nöjd. Har en duktig vän som hjälper mig. 
 
 
Har hand om lunchen idag. Soppa + efterrätt. Får se vad det slutar med.
Hoppas ni får en bra torsdag. Kram på er. 
 


Kommentarer
Dedde

Skitcoolt!! 😃

Svar: Tack !! :D
Cecilia

2013-10-17 @ 23:16:36
URL: http://deds.blogg.se
Dedde

Skitcoolt!! 😃

2013-10-17 @ 23:16:36
URL: http://deds.blogg.se
Amanda

Vill bara säga att I'M ROOTIN' FOR U, GURL! Dvs. jag hejar verkligen på dig, du ska veta hur jävla bra du är som kämpar för att bli bättre.
Att pausa är helt okej ibland, så länge du inte nöjer dig och ger upp.
<3

Svar: Gött att höra!! :D Tack. Ja, det är väl det. Och nej, jag är inte en quitter ;)
Cecilia

2013-10-20 @ 15:59:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0