Bää

Hej.
 
Rörig dag för mitt psyke igår. Hatar att dessa siffror ställer till det så mycket som de faktiskt gör. Kan inbilla mig att jag inte bryr mig. Men då vet jag att jag just inbillar mig. Sätter sig som en jäkla tagg i magen ju! Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Flyr i tanken men stannar ändå kvar i praktiken på något jäkla vänster. 
 
Var på en lång, härlig höstpromenad igår. Och där träffade jag på den här gobiten. Lättlockad med lite gräs.
 
Bäääääää.
 
Tar och ger mig iväg till Ullared idag med mina två finisar här. Blir en mysig dag. Äter både lunch och fikat där. Hoppas på en bra dag. Och hoppas på att orken följer med mig! Annars tar jag å sover en stund i kundvagnen, precis som när jag var liten! Haha.
 
Ha en bra dag. Kram
 
 
 
 


Kommentarer
Camia

På Gekås kan man göra allt och alla är lite tokiga där, så det är säkert ingen som reagerar om du tar en tupplur i kundvagnen :)

Svar: Haha, precis så är det!
Cecilia

2013-09-25 @ 11:55:14
URL: http://www.divyaspa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0