Because We Can

 
Godkväll.
 
Vem lägger sig och sover "middag" halv åtta på kvällen? Jag, tydligen. Vart en rätt intensiv vecka och vi har haft mycket för oss. Dock bara roliga och givande saker. Men det tar ändå på krafterna en aning.
Väcktes lagom till kvällsmat och Idol. Hade bakat bröd till oss ikväll. Finns inte mycket som slår nybakat bröd med smör och ost på. 
 
Stack ut en stund i kvällssolen och försökte klicka några bra foton. Och ett tips; Gå inte med 12 cm klackar i en fårhage. Aningen mäckigt må jag säga! Haha. 
Funderar på att ta upp fotograferingen lite mer snart. Har lagt det där åt sidan i över ett år. Har fått prestationsångest bara jag sett på kameran. Vill göra det för att det är kul, inte för att jag måste. Och jag är väl fortfarande lite sådan att kan jag inte vara bäst på det, så vill jag inte göra det alls. Och detta gäller inte bara foto. Utan tja...det mesta här i livet. Låter kanske skumt. Men så fåre vara!
 
 
Klockan närmar sig ny dag och jag är fortfarande vaken. Kom på att jag inte haft en enda sovmorgon på säkert ett halvår. Och nu är kroppen så inställd på den här tiden att jag aldrig mer kommer att behöva väckarklocka. Vaknar nästan på samma minut, varje morgon. 
 
Sov gott. Det ska tusan jag göra. Kram
 


Kommentarer
Emma

Du är verkligen vacker! Och alla dina bilder är jättejättefina. Fortsätt fotografera bara!

Och kom ihåg att,
"The longer you wait for the future, the shorter it will be."
Ta hand om dig. (:

Svar: Tack snälla!! :)
Cecilia

2013-09-28 @ 06:57:31
Anonym

Vart kan man fråga dig några privata saker, tjejsaker och få svar? :) kramis

Svar: [email protected] :) Skicka på!
Cecilia

2013-09-28 @ 09:11:48
Ida

Härlig bild, men det är bortom mitt förstånd hur du kan gå i dessa skor-ja skulle bryta benen bums ;)

Stressa inte, det tar tid att landa i de alla stegen, men visst förstår ja känslan så väl, av att ibland behövs en "aha-upplevelse", fast du gör ett skit bra jobb!

Du är så bra!
Kram ida

2013-09-28 @ 20:18:53
URL: http://Skeptisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0