Chokladboll

Bara för att man känner för det. 
 
En fika på stan – En svart kopp kaffe och i bästa fall en frukt. 
En fika på stan – idag. En stor cokladboll.
 
Skulle egentligen ta en dag i sängen. Men jag tänkte om – av rätt anledning. Valde istället att åka till stan och fika sötfika på stan för första gången på många år. (Sötfika äter vi här rätt ofta. Men just på stan, på eget initiativ) Ville prova. Testa. Utmana. Se vad som skulle hända.
Och hände det något? Ja, jag kände mig starkare och med normal (vad det nu är?!)
 
Är fortfarande inte helt bekväm med sötfikorna. Men för var dag som går och för varje gång jag exponerar mig så märker jag hur mycket det släpper. Och det är så förbannat skönt. Trodde aldrig att jag skulle kunna sitta med två vänner och prata samtidigt som jag mumsade på en chokladboll. Men hey, det var la inget?
 
 
Fortfarande inte återhämtat mig från natten. Sov igen mig en stund nu på kvällen. Kunde inte låta bli. Det är så skönt att somna efter maten! Siesta. Blev köttfärsröra med quinoa till middag och till kvällsmål blir det en "sub" till idol. Ha en bra kväll. Kram. 
 
 


Kommentarer
Elin

Men gud så gott! Det var superlängesedan jag åt chokladboll nu! Det är typ min favorit!!! Haha, får helt enkelt ta tag i saken! Hoppas att den smakade bra oxå! Gillar du med kokos eller pärlsocker bäst, btw? ;)

Svar: Och jag som aldrig tyckt om det. Haha ;) Kokoooos ska det vara :D Don´t you think?
Cecilia

2013-09-18 @ 21:40:49
`Nini

Vilka frukost alternativ får ni på capio?

2013-09-18 @ 21:46:26
Daniella 🌙

Du är så grym!

Svar: Ibland så ;)
Cecilia

2013-09-19 @ 03:24:16
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Elin

Haha, herreguuud! Tur det har blivit ändring på det :) jo jag håller med, pärlsocker är så jobbigt att tugga på! Haha :)

2013-09-19 @ 16:11:22
Helene

Bra!! :)
Jag älskar chokladbollar.. ^^

2013-09-19 @ 16:13:16
URL: http://helenesoderberg.blogg.se
Matilda

Vad glad jag blev när jag läste detta! Om du bara visste hur bra du är.

2013-09-19 @ 16:29:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0