Den vi är.

Hej.
 
Det kommer alltid finnas olika sorters personer i ens liv. Somliga kommer och går och vissa är där för att stanna. Andra är elaka och en del har ett hjärta av guld. En del är avundsjuka och andra nöjda. Vissa sårar och andra blir sårade. Någon är pratsam och en annan blyg. 
Jag är lång och du är kort. Du är lång och jag är kort. Du är unik. Och jag är unik. För alla är just någon av "den" personen. Olika. Spännande. Unika. 
 
Känns som jag har en jäkla identitetkris. Vem fan är jag? Har ju inte en susning. Vet inte vad jag vill göra och vet knappt vad jag tycker om att göra. Man formar sig själv varje dag. Alla intryck, händelser, upplevelser och möten formar oss till den vi är. Kanske blir vi aldrig helt "utvecklade". Hela livet tycks vara en lång upptäcksfärd på alla möjliga vis.
 
Härligt det ser ut va?

Lite snurrigt. Precis fikat och nu ska jag samla lite krafter i höstsolen. Annars gör jag inte många knop idag. Vi har iallafall köpt bingolotter som ska användas ikväll. Så i morgon kanske ni får se en bild på nya bil jag har vunnit. ;)
 
Kram
 


Kommentarer
Elin

Jag tror nog att man aldrig kommer vara fulllärd om sig själv. Det kommer ju nya saker hela tiden som man påverkas av :) Skönt oxå att kunna ändra sig om man är trött på sig själv, haha ;)
Oh, ser fram emot bilden på bilen! Haha! Eller på bilen du köper för miljonerna du vinner!?

2013-09-29 @ 16:39:23
Anonym

Jag vet att detta är en idiotisk och så himla onödig fråga egentligen. Men under de här åren du varit sjuk och innan du kom till Varberg, åt du "vanlig" mat eller var det näringsdryck eller liknande du levde på?

Och du kommer hitta vem du är! När du är frisk och de tankarna inte tar upp all plats i huvudet kommer det att finnas plats för så mycket annat!! :)

Kram

2013-09-29 @ 17:09:37
Emma

Din nya header är verkligen superfin!

Svar: Tusen tack!!
Cecilia

2013-09-30 @ 17:31:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0