Ett, två och fyra.

Ett: Godmorgon!
Två: Instagram: Ceciliarosell
Tre: Mail: [email protected]
 
Fyra: Vi fick precis One Direction-biljetter!!!!!
 
Satt redo och klara precis när biljetterna släpptes. Lite spontant från min sida. Men minst lika kul för det. Det är ett tag kvar. Men den som väntar på något gott.. Blir en rolig stockholmstripp nästa sommar med andra ord. Det lär bli awsome! Brukar inte vara ett fan av konserter. Tycker det är för trångt, varmt och tja...aningen jobbigt! Haha. Men det struntar jag i! Trots det har jag vart på rätt många spelningar genom åren. Både stora och små artister. Gissa vilken en av de bästa spelningarna har vart? Hanson. De spelade på en liten pub och det var inte alls mycket folk. Riktigt roligt var det! 
 
 
Har kört fast en aning. Hade behövt en ny aha-upplevelse för att få tillbaka motivationen. Just nu känner jag bara att det räcker. Nu behöver jag inte mer hjälp och nu mår jag bra.
Men jag vet faktiskt inte om jag mår så bra som jag tror. Måste nog hem och prova mina vingar snart igen. Vara själv ett tag. Bara jag och svårigheterna för att just inse vilka svårigheter där finns. Jag klarar mig bra när jag har ögon i nacken på mig. Nu återstår det bara att göra ett lika bra jobb när det bara är jag, jag och jag i rummet. 
 
Lördag. Lunch om ett tag. Kycklinggryta med quinoa. Och middag blir laxburgare.
Ha en bra dag vänner och ovänner. Kram!
 


Kommentarer
Anonym

Du är så himla fin Cecilia! Så otroligt fina bilder som har tagits senaste tiden:)

2013-09-28 @ 11:14:01
Anonym

Var den spelningen typ 2003? Önskar så jag kunnat få se dem live nån gång:)

Svar: Stämmer. :D
Cecilia

2013-09-28 @ 14:30:04
Soelas

Du gör det grymt bra! Bakslagen kommer ju då och då, men förhoppningsvis mer och mer sällan. :)
Kämpa på! Snart så!

2013-09-29 @ 10:02:01
URL: http://soelas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0