Måndag.

Hej.
 
Måndag. Vaknade klockan sex och kunde inte somna om. Städade rummet och tre timmar efter var det precis lika stökigt igen. Som att skotta i snöstorm. Hamstrar saker! Tänker att jag någon gång kan få användning för det. Ska nog ta en rejäl rensning snart. Kasta gamla kläder. Kläder som en gång hängde som tält men som nu inte riktigt passar, om man säger så! 
På ett sätt är jag glad för det. Och på ett annat sätt... tja, är jag nog också glad för det. Börjar bli kvinna igen. Kroppsdelar man inte trodde fanns har plötsligt börjat ploppa upp. Välkomna. Ska försöka att ta emot er på ett vänligt sätt. 
 
Fick ett härligt samtal härom dagen. "Vi tänkte åka på en resa mellan jul och nyår. Du väljer vart vi ska åka". Ja men man tackar för det. Blir några dagar tillsammans med fina familjen. Vill åka till ett rätt varmt ställe. Nåja, så varmt som det går att få i Europa vid den tiden på året. Ser fram emot det! Hoppas på att få må riktigt bra den resan. 
 
 
Händer inte mycket idag mer än samtal. Och i morgon får jag besök en snabbis. Annars har jag inte mycket planerat inför veckan. Blir en hemfärd i helgen. Träffa vänner och mysa med katterna. 
Ha en bra start på veckan. Kram till er. 
 
 
 


Kommentarer
Camia

Åh, vad härligt med en resa!

Svar: Ska bli grymt. :)
Cecilia

2013-09-30 @ 12:13:51
URL: http://www.divyaspa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0