Rakt ner i diket.

Att lyssna på kroppens signaler.
 
Ja, det är inte min starkaste sida kanske. Har haft en massa obehag i kroppen ett par dagar. Men jag har ignorerat det där, precis som vanligt. "Det-händer-aldrig-mig-syndromet" Fast inatt fick det bli det en lång runda till akuten. Var hemma strax efter tre inatt. Men jag lever.
"Idag ska du bara vara sängliggande". Haha. Tack, men nej tack. Fast å andra sidan ska jag byta taktik. Behöver nog den där vilan, trots allt. Ska försöka plöja lite filmer idag för att roa mig. Fick i allafall svar på vad det var. Och det kan ta några veckor (månader?!) innan allt står rätt till igen.
 
 
 
Tror inte att saker händer mig. Men jag kan faktiskt också råka illa ut och bli dålig. Faktum är att jag är ju faktiskt dålig. Men som sagt; Jag lever! Orkar inte skriva så mycket idag. Hoppas ni får en bra onsdag.
Kram på er. 


Kommentarer
Anonym

Vad hade hänt? VArför var du på akuten? Berätta gärna <3

2013-09-18 @ 11:39:03
Elin

Hoppas att det inte är något FÖR allvarligt och att du blir bättre snart igen! Du får öva på att vila kroppen lite ett tag! Krya på dig<3

2013-09-18 @ 11:56:30
anonym

Vad var det? Krya på dig:)!

2013-09-18 @ 12:02:19
Thej

Men sjukt obehagligt! Vad var det dom var fel? Krya på dig och plöj filmer, typ livet är en schlager :)

Svar: Ja, ruggigt :( Svårt med andningen! Har fått en inflammation mellan revbenen. Åh, den är braaa! :D
Cecilia

2013-09-18 @ 15:32:12
URL: http://thejen.blogg.se
Emma

Hoppas att allt blir bättre! Kram <3

2013-09-18 @ 21:03:35
anonym

Säger som de andra, vad hade hänt? Varför akuten??

2013-09-18 @ 21:52:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0