Tisdag.

Ett snabbt hej. Och ett stor kram till er som är så goa. 
Era kommentarer hjälper lika mycket som alltid! 
 
En tanke slog mig. För ett halvår sedan ramlade det in väldigt, ja.. väldigt många negativa kommentarer. Jag förstod inte varför. Men nu förstår jag! Frustration och ilska. En ilska som uppstår när man ser någon annan som är påväg att trilla stenhårt till botten och som tror att hon mår "bra". Ser med andra ögon idag! 
 
Precis vart ute i friska luften. Och snart ska jag träffa läkaren! Sedan blir det laxlunch (med couscous) följt av "gruppen". Och i eftermiddag ska jag in till stan med mina två goa. Kolla lite kläder och mysa! Blir nog en bra tisdag trots allt. Mycket tankar som passerar. Även ifall det känns som om jag aldrig kommer till rätta så känns det ändå som jag börjar hitta det som behöver hittas. Har tröttnat på att leta. För jag verkar ändå inte bli speciellt mycket klokare av det. Istället låter jag saker och ting komma till mig. Och det får ta timmar eller år.. det är väl bara att vänta!
 
Sant som det är sagt. 
 
 
Kan grubbla om både dåtid och nutid. Men det gör varken från eller till. 
Vad ska ni göra idag? Hoppas ni får en bra tisdag. Kram!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0