Torsdag.

Hej.
 
Idag är jag trött. Vaken tidigt och somnade sent. Jämfört med steg ett (kliniken) så är detta steget, här på uppföjninen, nästan (bara nästan) stressigt! Fast det är bara bra. Dagarna går mycket fortare här. Man lagar mat, åker till stan, handlar lite, diskar, städar, umgås... Lite mer som en vardag som sagt! 
 
 
Har vart ute och fotat en del de senaste dagarna. Äntligen! Nog för att jag inte diggar hösten så mycket så tycker jag äbdå att det är den årstiden man kan få bäst foton. Så jäkla härligt ljus och speciellt på eftermiddagarna/kvällarna. Varmt sken! Ska uppgradera mit utrustning snart tror jag. Får nog stå och sjunga på stan och samla in lite pengar först bara. Haha. 
 
Från Idag. 
 
Dagarna rullar på. Jag mår bra och jag mår dåligt. Jag skrattar och jag gråter. Tiden går så fort! Snart Oktober. Börjat fundera på framtiden. Vad ska man hitta på? Resa? Plugga?....står still i livet. Inga planer alls.
 
Ska vila ögonen och sen ska jag fixa middagen för dagen. Räk och avokado-sås. Och så ska jag fixa klart med mitt lilla projekt. Kommer bli super! Ni ska få bild så fort det är klart. 
Kram. 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mia Olsen

Lagar du alltid mat där?

Svar: Alltså... alla måltider är uppdelade på alla patienter här. Så man får några mål per vecka att laga :)
Cecilia

2013-09-26 @ 19:54:10
URL: http://marslammet.blogg.se
Cinda

Hej!

Har en fråga angående BMI. Finns det nåt speciell BMI som de på capio anser man bör komma upp i? Jag har kommit upp till ett mer nästan normalt BMI men mår inte ett dugg bättre psykiskt och har lika jobbiga tankar kring maten o vikten. Förstår att det ej har med BMI att göra kanske men det ätstörningsteamet jag går hos säger att ju normalare BMI man har desto bättre mående. Men funkar tydligen inte sp för mig... Känner mig lurad.

Hur känner eller vad tro du?

Kämpa på!

Kram

2013-09-26 @ 22:38:28
Camia

Säg till när du skall sjunga på stan, då kommer jag förbi och skänker en slant ;)

Svar: Haha, Promise! ;)
Cecilia

2013-09-27 @ 09:28:01
URL: http://www.divyaspa.blogg.se
Soelas

Sinnes vilka bilder du tar! Du är verkligen fotogenisk! (tror att jag sagt det förut också) hehe

Svar: Tycker du?! Tack, Blir så glaad. Du får säga det hur ofta du vill. ;) Kram!!
Cecilia

2013-09-29 @ 10:03:22
URL: http://soelas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0