Tre små vänner

Underbara dag.
 
Det är sådant här jag behöver mer av. Lockelser, skratt och mersmak på livet! Har haft en riktigt härlig dag. Ullared och lite för mycket shopping stod på agendan. Åkte iväg halv nio i morses och hade planerat att bara vara där någon timma för att sedan dra oss tillbaka igen. Men det blir sällan som man tänkt sig. Var iväg i åtta timmar och ändå fick vi stressa! Haha. 
 
Köpt två (!!) vinterjackor, en jäkla massa småplock, lite kläder, ännu mer småskit, smink och allt sådant där tills plånboken sade ifrån! Shoppingterapi är en terapi som faller mig i smaken. ;)
Lunchade på kycklingspett med klyftpotatis och intog årets första kulglass i rån till mellanmål. Pistage och plopp-glass. Mhm! Welcome to the real world. Har känt mig rätt fri idag! Flytit med, på ett lagom sätt. På ett sätt som både kropp och knopp hänger med i!
 
1..2..3...rätt så taggade flickor!

Jag tror att det är viktigt att komma ut och verklighetspröva lite. Eller nej, inte tror – jag vet. Men nu är jag trött. Ska kolla film och fixa lite smycken. Sen slocknar jag nog snabbt ikväll!
Hoppas ni haft en fin dag allesammans. Kram till er!
 


Kommentarer
Elin

Plopp-glass. Det låter ju MAGISKT gott!!!!!! Haha :)

Svar: Tro mig. IT WAS. :D
Cecilia

2013-09-24 @ 18:31:26
Daniella 🌙

Vad fina ni är!

2013-09-24 @ 19:59:36
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Camia

Härligt, verkar som en bra dag!

Svar: Det var det minsann!! Kram.
Cecilia

2013-09-25 @ 11:56:37
URL: http://www.divyaspa.blogg.se
`Nini

Fan vad fin du är!
Föresten det skulle vara kul om du börja lägga upp mer bilder på era luncher och middagar med recept (om det går) man blir sjukt inspirerad av det :) Alltid roligt med nya recept att våga testa

Svar: Får inte fota maten! Men recept kan jag ordna. :)
Cecilia

2013-09-25 @ 13:47:56
Linnéa Johansson

Men så himla himla fina ni är alla tre!!

2013-09-27 @ 15:55:54
URL: http://linneascheffler.blogg.se/
Rebecca

FAN vad du är vacker!!!!

Svar: Men åh. Tack! :) Det värmde.
Cecilia

2013-09-29 @ 19:00:42
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0