Tro & Hopp.

Hälsa
Idag är chanserna stora att din hälsa kommer att vara topp.
Förutsättningarna är att du är noga med att äta sunt och riktigt.
 
Vad är oddsen på detta horoskopet? Bara undrar. Är noga med maten. Den går bra och det är inte det som är den stora boven längre. Allt går inte som smort. Men det går, utan att falla till botten. Och det tycker jag får duga.
Är bra på att ta ansvar. För bra. Är en kamelont. Anpassar mig nästan för bra. Även kallad lättpåverkad?
 
 
Ska snart äta lunch. Omelett och färskt bröd. Och sedan beger jag mig mot stan för en fika med mina små vänner. Längesedan nu. Fick höra att jag skulle försöka göra sådant som jag förut brukade tycka vara kul. Men om jag aldrig tyckt att något var kul då? Vad ska man då göra? Skaffa nyta rutiner kanske.
 
Ni ska få lite recept sen. Vill ni ha på middag, mellis...? Önska på. Kram. 
 


Kommentarer
Anonym

Ja receot på allt

2013-09-14 @ 13:18:52
Josefina

Mellistips önskar jag! :)

Svar: Ska bli! :)
Cecilia

2013-09-14 @ 17:14:06
Emma

Mellis och något gott bröd! Du är så grym, fortsätt kämpa på :)

Svar: Ordnar jag!
Cecilia

2013-09-14 @ 18:45:44
Anonym

Kvälls å frukost tips :P

2013-09-14 @ 19:50:20
anonym

Lagar du el dina föräldrar maten när du är hemma på permis?

2013-09-14 @ 21:56:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0