Bra söndag, faktiskt!

För första gången på flera veckor så kan jag säga att jag har haft en bra söndag. Men jag ska inte säga för mycket, för dagen är ju faktiskt inte slut än. Haha. Men det ser lovande ut för resten av dagen också :)
Bestämde för att ha mötet med vågen idag. Och jag kan med stolthet säga att det är på väg åt rätt håll nu hörni. Känns så bra, så bra! Det verkar ju faktiskt som att jag kan fixa det här på egen hand trots allt. :) Och efter förra veckan så var det något jag tvivlade starkt på. Nu gäller det bara att skjuta undan tankarna som jag skrev om igår om "att det räcker nu". Vill jag se sånna här resultat varje vecka så måste de där tankarna bort.
Hade den här söndagen vart för sisådär tre månader sedan så hade det vart "dödssöndagen" för mig. (Med tanke på "mötet" i morses menar jag.) Men idag kände jag bara en lycka, faktiskt!
Jag saknar mig själv mer för varje dag som går och nu vill jag verkligen få ett slut på det här, en gång för alla. Jag har slutat blicka bakåt och koncentrerar mig nu endast på framtiden.
För min del så tror jag att det var bra att jag blev besviken vid förra veckans vägning. Det fick mig bara att kämpa ännu mer. Men som sagt, bara för att det var positiva siffror idag så betyder inte det att jag kan sluta kämpa nu. Ska vara precis lika duktig den här veckan – och alla veckor framöver också för den delen.
Skönt att det blev positivt söndagssvammel den här veckan. :) Hur har er söndag varit? 


Kommentarer
Ida

Va glad jag blir av att läsa detta! Åh va bra Du är!!

2012-04-01 @ 21:02:18
URL: http://skeptisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0