Nattmacka

Klockan står på 00.54 och jag ligger äntligen i min varma, sköna säng. Allt gick finemang. Dock var det väldans lugnt hela kvällen, men tiden gick ändå rätt fort.
Nåväl.. det jag ville kika in för att säga var bara följande. Kvällsmålet intogs i all hast på jobbet. Men att moppa golv/steka korv och torka bord tar faktiskt på krafterna. Så väl hemma så kurrade magen lite grann. Och som sagt, jag är inget fan av att lägga mig med kurrande mage. Och jag vet även att om magen kurrar så krävs det påfyllning. Så vad gjorde jag? Jo, fyllde på magen med en nattmacka. Så ikväll kan jag faktiskt somna och känna mig riktigt stolt. :) Lite framsteg av mig tycker jag allt.
Sov gott 


Kommentarer
Nettan

Perfekt med en nattmacka om magen kurrar sådär extra mycket! :D gottis!

2012-04-19 @ 08:02:19
Cecilia

Sv Nettan: Ja, den satt perfekt :D

2012-04-19 @ 12:31:59
URL: http://vagenupp.blogg.se/
Jen

Fan va bra!! Nu kör vi :D

2012-04-19 @ 18:28:28
URL: http://thejenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0