Nya tag!

Både tummen upp och tummen ner idag! Kan börja med det negativa.
Bestämde mig ju för ett tag sedan för att faktiskt gå upp i vikt. På riktigt. Hade inte vägt mig på över en vecka förens idag och vad visade den då? Jo, nedåt såklart! Blev inte alls glad. Det betyder ju bara att det är ännu längre väg att gå nu än förut. Typiskt!
Jag har inte vräkt i mig mat den senaste tiden kanske. Men jag har heller inte hållt igen. Jag har ätit det jag har velat + lite till. Men detta bevisar ju bara att jag kan äta ännu mer utan att behöva känna någon ånger. Detta bevisar också hur svårt det är att gå upp i vikt. Man ska äta det kroppen behöver varje dag (vilket faktiskt är en rätt stor mängd) plus massa, massa utöver det! Jag ska äta MER än en normal person, inte mindre! För jag ska ju faktiskt upp ofantligt många kilon.
Nå ja. Ny vecka och nu ska jag ta nya tag. Var precis nere och handlade gott bröd som jag ska äta till kvällsfikan ikväll. Middagen bestod förövrigt av biffar. Vi hade över sedan igår, så varför inte passa på lixom ;)
Har även jobbat hela dagen så är väldigt trött. Har precis satt mig ner och installerat Photoshop och Pages på min dator. Så nu ska här designas och fixas. Hoppas att ni har fått en bra start på veckan. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0