23 Juli

Så gott som jag sov i natt har jag inte gjort på evigheter. Jag har dock slutat att oroa mig för att jag sover dåligt. Kroppen sover när den känner att den behöver och skulle jag sova dåligt några nätter i rad så är det faktiskt inte hela världen. Kanske är värre för de personer som tvingar umgås med mig de dagarna jag har sovit dåligt dock.. haha. 
Idag är sista jobbdagen innan lite ledighet. Eller ja, två små futtiga dagars ledighet närmare bestämt. Men det är bättre än inget. Och ledigheten ska utnyttjas och spenderas på bästa tänkbara sätt. Ska åka ut till Tjörn idag, till familjen och i morgon blir det Ullared. Det är tamej fan den roligaste affären jag vet! Och vi åker alltid den en perfekt tid då det inte är en kotte där. Skönt det!
I övermorgon blir det även en sväng med Segelbåten till någon mysig hamn. Man får ju passa på när vädret ska bli bra :)
 
Annars då? Livet rullar på. Jag känner en markant skillnad på mitt mående nu – jämfört med för bara några veckor sedan. Och det mot det positiva. Jag äter, jag lever och jag njuter. Jag utmanar, jag känner och jag längtar. Men min längtan stressar mig. För ska jag nå det jag längtar efter så måste jag lägga inen ny växel för sisådär femtioelfte gången? 
Sammanfattning: Jag mår bra, men jag vet att jag kan må bättre. 
 
Nu blir det frukost, jobb och sedan styr jag bilen mot sommarstället. Puss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0