Back in A-town

Då var jag här – igen. Att jag i morses vaknade upp på en ö och åt frukost i sittbrunnen känns väldigt långt borta när jag sitter på min vanliga plats i soffan här hemma i Alingsås. Depsimerande, javisst! Men ni kan vara lugna, jag ska försöka sansa mig den här gången och inte bryta ihop ;) Får besök av mamma redan på Lördag. Så behöver bara "stå ut" att vara ensam i dag och i morgon. Jag är visst ingen hejjare på att vara ensam har jag insett. Jag behöver min ensamtid ibland, men inte för ofta. Det räcker lixom med en dag här och där :)
 
Här sitter jag, intryckt i buskarna. Hähä
 
 
Och jag ska faktiskt inte klaga. Har mycket fint här hemma också. Ett roligt jobb, alla mina vänner och det är ju när jag är själv som jag vågar utmana. Så jag ska knipa igen och bespara er min deppighet. Men visst är det okej att känna och tillåta sig själv att må dåligt, men ibland måste man också acceptera och se det positiva med det hela. 
 
Innan jag åkte från Tjörn så hann jag med en riktigt god lunch. Grillskivor, couscous (öste på idag), god sås, grönsaker och fläderblomssaft. Och nu väntar ännu mer god mat innan jag åker till jobbet! Säger bara leverpastejsmackor, nötter med filmjölk och körsbär. Och så lite mer nötter + dinkelpuffar. Sedan ska jag nog vara mätt och belåten för att orka med lite nattajöbb :) 
 
Ha en fin kväll i solen och tänk på mig när jag står och kränger burkare i värmen. Pjuuuh. PUSS
 


Kommentarer
isa

haha jag är likadan med det där med ensamhet. Det är skönt att vara ensam typ en eftermiddag men då vill man göra något på förmiddagen/kvällen. Vi är nog inga ensamvargar Cissi ;)

Ha det bra på nattjobbet! kram till dig

2012-07-26 @ 18:46:35
URL: http://cookiedough.spotlife.se
Anonym

Du behöver nog äta mer än ett lagat mål mat om dagen om du ska upp i vikt. Bara en tanke..

2012-07-27 @ 00:17:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0