Drippdropp

– Tårar droppar som aldrig förr (Har inte gråtit på evigheter. Så det var en del tårar samlade)
– En ensamhetskänsla jag inte har känt av på evigheter (Familj & vänner är ett telefonsamtal bort. Men ändå..?)
– Vill ut till min familj, bli omhändetagen och ha folk omkring mig (Tillome katterna är på Tjörn)
– Mamma känner mig alldeles för bra och märkte att något inte stod helt rätt till förut (och ack så rätt hon hade)
– Världens bästa styr bilen mot Alingsås för att göra mig sällskap (Finaste, finaste familj) 
– Jobb idag och i morgon – sedan väntar några dagars ledighet (Trots att jag nyss var ledig så kom detta lägligt)
– Torka tårarna, för vad har jag att må dåligt över? (Inte så värst mycket när jag tänker efter)
 
Bild från i förrgår
 
Efter regn kommer solsken – och det känns bra att veta!


Kommentarer
Ida

Vilken alldeles underbar bild, vackraste ja sett på länge! Regnbågar berättar om att ngt bättre är på väg!

Blir glad av att läsa om din resa, verkar varit väldigt bra och givit många Goa stunder! Du är värd dem allra bästa stunderna!

Sänder styrke kramar i massor till dig, tillåt dig att gråta - att känna! Det är okej, det är nödvändigt, det är bra! Att känna är inte farligt, så länge man inte låter dem styra en in i ngt som inte är bra för en!

Kämpa på! Skönt med så stöttande familj!
På ett eller annat sätt så kommer det bli bättre!
Jag tror på det, jag tror på Dig!!

2012-07-12 @ 19:20:53
URL: http://Skeptisk.blogg.se
Dedde

Du är så söt och värdens inspirationskälla, vill bara att du ska veta det! kämpa på nu - det här klarar du :) och man får gråta ibland :) <3

2012-07-12 @ 20:17:57
URL: http://deds.blogg.se
sara

kämpa på! efter regn kommer solsken, efter tårar kommer glädje. ge inte upp det blir bättre<3

2012-07-13 @ 06:57:12
URL: http://misssteinholtz.blogg.se
ida

Åh vilken härlig resa du haft!
Måste bara säga att du kämpar bra men du behöver nog lägga i en till växel nu. Våga äta sötsaker. Vad tror du kommer händ? Testa att leva som frisk en v o se hur det är. Gör friska val. Ät det du vill. Umana mer. Du är fruktansvärt mager vännen. Blir rädd när jag ser bilderna på dig... Vill du bli frisk så ge allt inte bara hälften. Du drar bara ut på eländet. Du klarar mer än du tror. Jag äter sötsaker varje dag o väl inte så tjock om det är det du är rädd för? Kram

2012-07-13 @ 09:55:30
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Jen

Okej, du får höra av dig:) jo som i ditt fall framåt psykiskt, låååångsamt fysiskt. Men framåt (viktigast)

2012-07-13 @ 11:40:40
URL: http://thejenna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0