Inga mer dåliga dagar

Då var man hemma igen efter lite jobb. Var ute mellan tolv och fem. Det är rätt många timmar och trots att det inte var så kallt (och jag hade vinterjacka. Haha) så är jag fortfarande lite frusen. Så värmedynan ligger på magen och massa té får även göra mig sällskap denna kväll.
Känner mig så trött och svag i kroppen idag. Huvudet är relativt piggt, men kroppen är verkligen motsatsen. Dock lyckades jag vända den dåliga starten på dagen till något bra. Har suttit och skrivit ner massa förändringar jag ska göra. Så nu kommer jag förhoppningsvis aldrig få några mer dåliga starter på dagarna. Inte av samma anledning åtminstånde. :)
Nu kurrar min mage. Rostade mackor är vad som står på kvällsmenyn idag! Ruggigt längesedan jag åt det så varför inte tänkte jag :) Har ni haft en bra dag? 


Kommentarer
Johanna

ÅÅ rostmackor med ost och varmchoklad blev jag jätte sugen på nu! Hoppas du får en bra kväll :)<3

2012-03-26 @ 20:06:17
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0