Morgonpepp

När man vaknar och möter en sådan här lapp det första man gör så vet man att det blir en bra dag. Gullemamma! Vaknade, mötte fina ord, tog mig en morgonpromenad och dagen verkar fortfarande ha mycket att erbjuda. Det är trots allt fredag och klockan har inte ens passerat tio.
Nu väntar en dusch och sen en stooor, lyxig frukost. Tror nog att det är lite kallt att sätta sig ute och äta frullen, men kanske ska ge det ett försök. Får ta med mig massa värmande kaffe ut. :) Eller åtminstånde ha fönstret på glänt.. haha

Idag blir det fika med vännerna (som vanligt). Tyvärr blir det ingen sushi. Istället står köttfärslimpa på menyn. Tror dock inte jag kan klå mormors köttfärslimpa. Men vem kan det? Får gör mitt bästa ;) Köttfärslimpa, lingon, brunsås, inlagd gurka, kokta morötter/ärtor och kokt potatis. Kanske inte var så dumt att det inte blev sushi trots allt.. ;)
"Jag intresserar mig för framtiden, för det är där jag ska tillbringa resten av mitt liv"
Det som har vart, har vart. Nu blickar vi framåt och tar nya tag


Kommentarer
Caroline

Hoppas du får en riktigt fin fredag! :-)

Kram

2012-03-23 @ 10:50:53
URL: http://carolineelizabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0