Framtidsgrubbel

Kvällsmålet ligger nu i matkistan och vilar. Hoppas apelsinerna håller sig såhär goda läääänge till. Har ätit fyra stycken idag. Whoops. Och självklart var det mer än en apelsin som fick plats i magen ikväll. Två mjuka mackor med pålägg också. :)
Sitter och grubblar lite över min framtid. Dvs hösten. För grejen är den att om jag ska göra något speciellt till hösten som att plugga utomlands, jobba som Au pair eller något liknande så måste jag ta i tu med det redan nu. Så det gäller att bestämma sig snart. Känner lixom inte för att gå här hemma i ett helt år till utan nu känner jag att det är dags för nästa kliv i livet. Som det ser ut nu så lutar det åt att plugga engelska i antingen England eller i USA under en termin. Nyttigt men framförallt spännande och kul!
Men steg nummer ett är att ta i tu med mig själv! Men som ni nog anar så får dessa framtidsplaner mig ännu mer motiverad till att fortsätta framåt.
Grand Canyon i solnedgång! (Bild från i höstas)

Ett annat alternativ är att åka på äventyrsresa till hösten och bocka av lite saker på "attgörainnanjagdör-listan". Är så förbannat sugen på att hoppas världens högsta Bungy Jump tex. Har redan hoppat en gång - men långt ifrån världens högsta. Kan även tillägga att jag ä-l-s-k-a-r äventyr och höjder. Har även hoppat fallskärm två gånger och planerar att ta fallskärmscertifikat någon gång. Hade vart så sjukt kul! :)
Nåväl, slut med kvällsgrubblet. Vi får helt enkelt se vart vindarna för mig till slut ;)
Kommer inte uppdatera förens i morgon kväll. Har jobb hela dagen i morgon och efter det så ska jag till Borås och gå på mässa. Sov gott 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0