Klumpiga C

Godkväll kära ni!
Har precis kommit hem från jobbet och sitter och äter min nattamat. Förbannat gott och förbannat nödvändigt. Det var en relativt lugn kväll på jobbet idag. Dock var klumpiga Cissi i farten och tabbade sig rätt rejält. En hel bytta med kokkorvar och korvspad åkte rakt ner i backen. Whoops! Haha. Men som en klok man en gång sa. "Man får göra alla misstag, bara man inte gör om dem". ;) Så det var bara till att dra fram moppen och hålla tummarna på att ingen ville köpa kokt korv under resten av kvällen. Så det kan gå...
God lunch

Här är dagens goda lunch föresten. Blev en liten udda kombo, men gott som tusan blev det. Köttfärssås med färska kryddor, champinjoner, vitlök och krossade tomater stod på bordet idag. Till det åt jag mathavre (gudagott) och god sallad. Allt avnjöts på altanen tillsammans med pappsen. I veckan ska jag försöka dra fram grillen, om jag nu hittar den bland allt bråte. Annars blir det till att göra en gourmétmiddag på engångsgrillar ;) Man tager vad man haver!
Nu ska jag äta upp och sedan trippa till sängen. Hoppas att ni har haft en finfin kväll 


Kommentarer
isa

åh, mathavre. är lite nyfiken på det faktiskt. kanske ska våga pröva? har lite svårt för nya påhitt ;) härligt iaf att läsa din blogg, du verkar må bättre. kämpa på, verkligen <3

2012-05-23 @ 18:35:33
URL: http://cookiedough.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0