Tio små ting

Ett: Har börjat känna mig piggare på senatse tiden. I både kropp och knopp.
Två: Har insett att det är skillnad på att kämpa och kämpa.
Tre: Har insett att jag är väldigt svag för torkad frukt och nötter. (Kokosbitar och rostade mandlar, damn)
Fyra: Nojjan inför de kommande resorna minskar för var dag som går.
Fem: Man känner sig betydligt mer frisk/fräsch med lite färg på kroppen – vilket jag har fått för mycket av. (Det kliiiiar)
Sex: Dagens mående – pigg och posetiv.
Sju: Jag är inte rädd längre. Jag känner mig motiverad. Motiverad till att få börja leva det riktiga livet!
Åtta: Har börjat missbruka vaniljpulver.
Nio: Mitt nya objektiv – stooor puss till det.
Tio: Magen kurrar – sushidags.
Fått lite mycket färg på min stackars kropp som ni kan skåda.


Kommentarer
Hanna

Kan inte du berätta lite om varför du blev "sjuk" en andra gång? Och hur dagarna kunde se ut för dig då? Hur du mådde osv?

Tkr du e grym som kämpar på själv!! Heja dig! Kram

2012-05-30 @ 15:34:45
Cecilia

Sv Hanna: Jo visst. Kan skriva ett inlägg om det :) Men vad menar du med "hur dagarna kunde se ut för dig då?" Menar du hur de ser ut nu eller hur de såg ut när jag började må dåligt?

2012-05-30 @ 16:35:41
URL: http://vagenupp.blogg.se/
Ida

Fin tjeja! Va härligt att syskonen kommer hem! Hoppas att dagen varit bra o att både sushi o andra godsaker suttit som en smäck i lilla maggen:) kramkalas!

2012-05-30 @ 19:14:38
URL: http://skeptisk.blogg.se/
Hanna

Ja, lite både och. Du kanske kan skriva både hur dagarna såg ut när du mådde som sämst och jämföra det med nu. Var du besatt av träning då? eller var det mer maten du drog in på?

2012-05-30 @ 19:22:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0