Ju mindre tid, desto mer liv.

Fin dag. Fått mycket gjort. Ätit tacos och ska snart äta räkor. Vanlig fredagsmat hemma hos C. Längesedan jag åt tacos. Gott så in i bomben! Idag packade jag skalet med stekta champinjoner (och alla andra tusen röror + köttfärssås, såklart). Annorlunda, men smakfullt! Packat och lagat mat om vartannat hela dagen. Ena handen i i grytan och andra handen i resväskan, typ. 
 
Nu längtar jag mest efter värme. Här hemma går jag förtillfället runt i mjukisar, stickad tröja och morgonrock. Kanske inbillar jag mig att det är kallare än vad det är för att det plötsligt ligger snö utanför fönstret. Fast kanske inte trots allt. 25 graders värme kommer göra mig gott! Ska bli skönt att byta ut denna klädmundering mot klänningar, fladderbyxor och solglasögon istället. 
 
 
"Ju mindre rutin, desto mer liv"

Kloka ord såhär fredagen till ära.
 
Ta hand om er och ha en mysig fredagskväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0