23 Augusti.

Hej vänner.

Fredag, igen! Har en lugn helg med inte speciellt mycket planerat. Hoppas på att familjen kommer förbi i allafall. Misstänker att det blir en ny permis nästa helg. Vet dock inte vart jag ska åka! Fjärilarna i magen lockar mig nedåt i landet. Men vi får se! En vecka dit. Känns som en längre evighet. Tur att veckorna går i all världens fart här. 
 
Gårdagen. Vad fan hände där undrar jag? Trodde jag var färdig med att balla ur vid torsdagslunchen.
"Straff", som inte heller gick vägen. Det där slutade inge vidare bra, alls! Skäms.
Ätstörningen är ofta starkare än vad man tror. Tankens kraft kan vända upp och ned på en hel värld. Börjar i allafall hitta ett och annat mönster. Ser vilka som är mina fällor jag oftast går in i. 
 
 
 
 
Dagens horoskop. 
 
"Det finns omständigheter i arbetet som du inte är beredd att stå ut med längre.
Att kunna uppleva mer frihet är en mycket stark drift just nu"
 
Det är liksom det jag lever för. Att få smaka på friheten. Att få börja ta del av allt utanför dessa murar. Det kliar i benen bara jag tänker på det. Men ändå lyckas tankens krafter ta överhanden ibland. Trots att man vet att det är fel!
 
Gröt, knäcke och ägg-frukost idag. Och snart väntas lunch.
Ha en fin fredag. Kram


Kommentarer
Anonym

Vad var det för "straff" du fick??

2013-08-23 @ 17:56:44
Emma

Berätta om dina snedsteg samt tankefällor :-)

2013-08-23 @ 21:23:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0