Är det min tur nu?

Jaha Godkväll, får man väl säga.
 
Då var denna dagen förbi. Har tagit mig igenom med rosiga kinder, en pirrig mage och ett leende som inte en människa har kunnat undvika. Haft en fin dag! Ska nog se till att få sådant finbesök lite oftare.
 
Det får det mig även att tänka; Vad-fan-gör-jag-här!
Inte fan ska jag vara inlåst här, när jag kan vara där. Ute i det fria med bubblande känslor i magen – varje dag. Detta har verkligen kommit i rättan tid! Det är nog meningen att jag ska bli frisk en gång för alla. 
 
 
Tänker hålla fast vid detta. Åtminstånde ikväll!
Vilar i sängen. Ätit kasslergryta med quinoa till middag. Och lunchen blev fisk. 

Dags för lite pärlpyssel. Kram
 


Kommentarer
Ida

Ja nu jäkla händer det grejer tjejen! Bubblande känslor, fjärilar i magen o ett leende på läpparna! Och du är så värd att! <3

2013-08-17 @ 19:24:37
URL: http://Skeptisk.blogg.se
Anonym

vem är han? ;-)

Svar: Vi får väl se! ;)
Cecilia

2013-08-17 @ 21:48:15
anonym

Sökte du själv till Capio?

Svar: Både och. Men från början va det jag :)
Cecilia

2013-08-17 @ 22:14:28
Camia

Härligt, skynda långsamt!

2013-08-17 @ 22:34:13
URL: http://www.divyaspa.blogg.se
ida

Är det någon kärlek som varit på besök? :-) nyfiken^^

Svar: Vem vet! ;)) Ska hålla er uppdaterade!
Cecilia

2013-08-18 @ 08:31:04
URL: http://fightforlife.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0