Att byta ut ångest mot fjärilar.

Fredag.
 
Yrar runt. Var uppe för att göra frukost två timmar för tidigt i morses. 
Tyckte väl att det var lite tyst i huset. Haha. 
 
Känner mig stressad. Har kaos i både hjärnan och omkring mig. Glömmer och säger konstiga saker. 
La mig ändå rätt lugn igår, trots att det var torsdag. Kändes lite som en seger.
 
Vissa dagar går och runt här och kvittrar. Ja, kan ni tänka er? 
Lika starkt som jag kan känna ångest kan jag nu börja känna det där pirret. Tänk den dagen då pirret har tagit över helt. Eller kommer den komma? Jag tror starkt på att den gör det :) 
 
Värmade ord, kärlek och närhet. 
Med det kommer man långt. 
 
 
 
Har inte haft uppe min kamera en enda gång på två månader. Skam! Hoppas ni står ut med alla bilder på mig. Haha. Pyssel och bilder på mig, det är vad jag har att erbjuda er. ;) 
Ska snart ha mindfullness. Sen kanske jag får lite besök. Och om inte, ja då tar jag med musiken och går ner till havet och andas havsluft en stund. Precis vad jag behöver idag! 
 
Hososkop.
"Var beredd på stora utmaningar.
Det är sannolikt att du kommer göra stora framsteg.
Bryt dig loss från rutiner och gör något annorlunda"
Önskar er en bra fredag. Kram
 
 


Kommentarer
Linnéa Johansson

Skönt att somliga dagar börjar bli lite enklare (mindre smärtsamma.) Det ger liksom hopp, eller hur?
Många fredagskramar!

2013-08-02 @ 11:44:18
URL: http://linneascheffler.blogg.se/
Amanda

kan du göra ett video inlägg?

Svar: Haha tveksamt!
Cecilia

2013-08-02 @ 12:28:07
Thejen

Det kommer med bravur kan jag lova! Sen kommer det även någon gång en dålig dag. Mej så är ju livet för alla :) måste ju ha kontraster så man kan uppskatta det härlig :)

2013-08-02 @ 13:44:01
URL: http://thejen.blogg.se

e så avundsjuk på dig, vill med komma sådär långt. skulle va kul oom du kunde redovisa ditt kostschema.

Svar: Har inget exakt schema på mängd å så :) Jämt förelade måltider över dagen. Sex måltider + näringsdycker utöver är vad som gäller :)
Cecilia

2013-08-02 @ 20:40:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0