Att hitta den rätta!

 
(..ja, rätta ringen, alltså) Hej.
 
Vart nere vid havet en lång stund. Tycker det är så skönt att bara sitta där och glo ut på ingenting med lite go musik i öronen. Kan göra mycket med mitt mående. 
 
Gick förbi affären påvägen tillbaka. Har känt mig lite som Sune, i Sunes sommar de senaste dagarna. Fick syn på en sådan där 5-kronorsautomat med guldringar. Och tro fan att jag inte ger mig förens jag fick den jag ville ha. Några femkronor senare så blev den äntligen min. (Rättare sagt; tio ringar senare). Nu har jag ett lager! Haha. 
 
Lugn dag idag. Söndag, ni vet! Äta, vila och vänta in en ny vecka. 
Det kommer bli en utmanande vecka. (Förhoppningsvis) blir det en eller två hemfärder. Och det är ju just precis där jag sätts på prov. Någon undrade varför jag har fått så snålt med permisar. Och det finns en hel rad anledningar till det som jag inte riktigt orkar gå in på. Men nu ska det bli ändring på det! Kan ju inte sitta här hela livet. Nej, nu vill jag skynda på detta.
 
 
Köttfärsås och makaroner till lunch. Misstänker fiskpanetter till middag. Enkel helgmat.
Dags att måla fågelholkar (haha). Kram
 


Kommentarer
Anonym

Får du se din vikt när du väger dig?
Tycker du att det är jobbigt att se sig själv gå upp?
Ser du dig själv likadant eller växlar synen på dig själv mycket?

Du kämpar på så bra Cecilia och det är inspirerande att få följa dig här på bloggen:) kramar!

Svar: Ja, det får jag! Och den frågan kan du nog lista ut rätt bra själv :)
Tack.
Cecilia

2013-08-25 @ 16:44:43
anonym

Ska du flytta till eget boende eller hem till dina föräldrar när du blir utskriven?

Svar: Det får vi se :)
Cecilia

2013-08-25 @ 20:54:14
Linnéa Johansson

Åh. Sånna automater är ungefär det bästa som finns!! Älskade dom så mycket som liten, nu har jag inte sett en på år och dar. Skoj att du hittade en!

Svar: Haha håller med dig! Älskar sådana :D
Cecilia

2013-08-25 @ 23:30:25
URL: http://linneascheffler.blogg.se/
Camia

hihi, vad rolig du är. Hoppas du kommer trivas bra med ringen!

2013-08-26 @ 09:06:27
URL: http://www.divyaspa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0