Augustivindar.

Havsluft, havet, värme och bra musik.
Sen var min eftermiddag räddad! Rättare sagt, sen var dagen räddad. (Huah). 
 
Lax till lunch och korvgryta till middag. På riktigt, den där jäkla korven förföljer mig här. Har i allafall börjat hitta mina favoriträtter. Och så har jag verkligen fått upp ögonen för quinoa. Gott tillsammans med en god kycklinggryta. Fick föresten mannagrynsgröt i gårkväll. Det är nostalgi. 
 
"Du ser så pigg och glad ut".
"Hela du lyser".
"Vem har du nu träffat som ger dig ett sådant leende?". 
 
Haha ja, fjärilarna kanske syns lika mycket utanpå som inuti. Härlig känsla!
Och det är en känsla jag tar emot med öppna armar. 
 
Promenerade längs havet och plockade snäckor. 
 
Nej, dags att göra nytta.
Kram


Kommentarer
j

Gud, du börjar verkligen se yngre ut ( haha misstolka inte nu) ;) men har själv sett hur gammal man ser ut när man har svält sig .... du borde verkligen älska varenda litet kilo på kroppen för du börjar verkligen bli snygg kvinna!! :D

Svar: Haha det där får jag försöka ta positivt då! Ja, jag vet. Satt och kollade på foton från ett år tillbaka. Såg verkligen ut som en gammal käring. Skrynklig till och med!!
Så jag får väl tacka ;)
Cecilia

2013-08-06 @ 11:04:25
F

Unnar dig allt fint som hände. Alla fjärilar i magen!
Blir så glad av att läsa detta. Kram på dig och kämpa vidare!

2013-08-06 @ 13:35:13
URL: http://martafanny.blogg.se
Mira

Vart har du köpt den klänningdressen ngnstans? Kramar

Svar: Hej! På Nelly för väldigt längesedan :)
Cecilia

2013-08-06 @ 16:18:47
!CYKLISTHELVETET - Aprilmamma

Måste bara säga - älskar ditt hår!

2013-08-08 @ 09:46:44
URL: http://cyklisthelvetet.blogg.se
Jasmine

En så otroligt fin bild på dig! Du är vacker och jag tycker att du passar väldigt bra i ljusrosa hår. :)
Kram

2013-08-08 @ 13:49:30
URL: http://rosanatt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0