En önskning.

Önskningar!
 
11.11, 22.22, när man blåser en ögonfrans från fingret,
när man fångar ett flygplan mellan fingarna....
 
...jag brukar önska mig många saker, varje dag! Och dessa tillfällen bara några få av dem.
Brukar ni önska er något vid en speciell tidpunkt eller när ni gör nåt speciellt?
 
 
Tyckte att den här var söt. Önskar mig samma sak varje gång. 
Det säga att det inte slår in om man berättar vad man önskat sig. Men nu bortser vi från det.
 
Hade du fått en enda önskning att bli sann, vad hade du önskat dig just nu?
 


Kommentarer
Daniella 🌙

Att bli frisk så jag når min Målvikt.

2013-08-22 @ 16:31:02
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Anna

Åhh då hade jag önskat att jag var frisk, fri från allt vad ätstörningar heter.

2013-08-22 @ 21:27:52
Johanna

Att jag inte ätit choklad och spytt massor nyss.

2013-08-22 @ 23:17:49
Daniella

Jag hade önskat att sommaren blev 6 månader längre i år...

2013-08-23 @ 07:06:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0