Ett längre Hej.

Grinar och bubblar. (En väldigt förvirrande kombination).
 
Blir som en trotsig treåring när jag inte får som jag vill.
När fan sa jag börja få ut nåt av all slit jag dagligen gör? På riktigt; När? Just för tillfället har jag lite svårt att se att de faktiskt har rätt. Väldigt svårt, faktiskt! Orkar inte gå omkring med kedjor kring anklarna längre. 
 
Långa diskussioner och många salta tårar.
Det bubblar av både ilska och kärlek i mig. 
 
Kanske tar kärleksbubblet över snart. Åtminstånde för en stund. För i morgon får jag sådant där fint besök igen. Ni vet, sådant som gör att leendet inte går att dölja! Ser ut som det. Och jag hoppas på det. 
Lockade håret härmomdagen med min nya tång. 
 
Tröstade mig själv (det är okej att tycka synd om sig själv) genom att beställa hem lite saker från internet – igen. Finns ingen bättre terapi än att få fina små paket i brevlådan. 
Lunch idag blev torsk med pressad potatis. Mellis skorpor och proviva och snart är det middag.
 
Ville egentligen bara säga...Hej, eller så! Kram
 


Kommentarer
emilia

har ni väldigt bestämda mattider där eller är det flexibelt? när äter ni till exempel lunch och när "ska" ni sova? :)

2013-08-19 @ 16:45:29
URL: http://pezone.blogg.se
Anonym

Hoppas det känns bättre snart! Du är iallafall sockersöt:)

Svar: Tack snälla för de orden :)
Cecilia

2013-08-19 @ 17:29:55
ida

Du är såååå fin! Och finare kommer du bli :-) Skynda långsamt snälla du. Din tid kommer. De vill dig väl o vet hur stark äs faktiskt är. Stor kram

2013-08-19 @ 20:38:38
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Marie

Hej!

Jag har läst din blogg väldigt länge utan att lämna någon kommentar. Men nu kan jag inte inte låta bli att skriva till dig att du blir finare och finare på varje bild! Du är otroligt vacker, om du själv ser det skulle du inse att det är värt allt slit! Kämpa på!

Svar: Då var det på tiden att du lämnade ett litet spår! :))
Det värmer verkligen. Tack!! Kram.
Cecilia

2013-08-19 @ 20:44:05
Elin

Blir bra med ett sånt där fint besök, i väntan på att få bestämma lite mer själv kan det vara bra :)
Och huuuur snygg är du inte? 12 på en 10-gradig skala!

Svar: Ja, det blir toppen :)) Alltså. Hoppas du förstår hur glad jag blir när du skriver så. Haha. TACK och KRAM.
Cecilia

2013-08-19 @ 22:43:21
amanda

Ditt hår är helt underbart fint!

Svar: Tack så mycket!! Det bara växer och växer.
Cecilia

2013-08-19 @ 23:57:55
Camia

Det är helt okej att känna sig som en trotsig 3-åring ibland, det gör vi nog alla. Jag tror huvudsaken är att man är medveten om sitt beteende och det verkar du definitivt vara! Det är första steget till förändring. Kram

2013-08-20 @ 08:00:35
URL: http://www.divyaspa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0