Hej, och välkomna vänner!

Hej.
 
Å herregud. Vart kom alla besökare ifrån? Känn er välkomna till denna lilla dagbok.
Hoppas ni vill stanna kvar! :)
 
Det har verkligen vart en upp och ned-dag. Ingenting tycks gå min väg idag. Fast å andra sidan; det är kanske det de gjort! Så jag skriver om. Ingenting har gått ätstörningens väg idag! Tankarna har ballat ur totalt och jag vet varken ut eller in. 
Idag har fjärilarna i magen tagits över av magkramper. Och det mina vänner, det är något av det värsta som finns! Att följa schemat trots en bråkig mage är inte min roligaste hobby precis. Hoppas det går över! 
 
 
Inte gjort många knop idag. Mest suttit inne och pysslat med armband. Ser ut som jag har en stor verkstad här på mitt rum. Har äntligen fått mina sju paket med pärlor och alla möjliga saker. 
Snart kvällsfika och efter det lär jag somna på två korta. Och i morgon blir det marknad. Ska bli riktigt mysigt. Hoppas det inte spöregnar som det gjort idag. 
 
Måste dra en dagens horoskop med. (Sorry. Haha)
 
För tillfället är det svårt för dig att ge upp ditt gamla, invanda sätt att tänka.
Vilket för stunden har en negativ effekt.
 
Hoppas er torsdag vart fin. Kram (och välkomna hit). 
 


Kommentarer
Amanda

Så himla fin du är! :)

Svar: Tusen tack :)
Cecilia

2013-08-08 @ 21:03:37
URL: http://Smiilewideeveryday.blogg.se
Daniella 🌙

var läser du horoskop? :)

2013-08-08 @ 21:43:10
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
anna

Bara en ide.. du har nt lust att sälja armbanden? Som en symbol för oss alla som vill slå sig fria från ätstörningar. ..jag ade köpt ett lr två :)
Ps. Läser med spänning om din resa till att blomma ut. Varma kramar Anna

Svar: Tror du att jag hade kunnat det? Hade vart kul :) Roligt att du tycker om dem! Vad hade du velat ha för text på?
Cecilia

2013-08-08 @ 21:46:27
anonym

Dina läsare blir ännu gladare om du svarar på kommentarerna;)

Svar: Haha jag ska bättra mig!! :)
Cecilia

2013-08-08 @ 22:09:54
Stella

Åh, vad jobbigt att magen krånglar :/
Jag har lite problem med sånt nu jag med, en mage som tydligen vill göra det svårt för mig att följa matschemat jag har.
Asjobbigt :(

2013-08-08 @ 23:14:35
URL: http://perfectlyincomplete.blogg.se
emilia

Ditt senaste inlägg var länkat där till vänster när man skriver inlägg, kan vara därför folk klickat in! :)

2013-08-09 @ 00:09:20
URL: http://pezone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0