Hem till verkligheten.

Herrejesus.
 
Vilken stressig morgon. Märker att det är skillnad på min stresströskel sedan jag kom hit. Hemma är man van att ha många bollar i luften samtidigt. Men här får man ju för fan magsår bara man ha tvättstugan och samtal på samma förmiddag. Haha. Nädå, kanske inte riktigt så illa.
 
Har hunnit försova mig till frukosten (oboyfrulle), haft ett långt, givande samtal med min behandlare. Blev betydligt lugnare efter det. Hade liksom redan lagt upp en plan i min hjärna som var dömd för att misslyckas. Men blev tillrättavisad och nu är jag nog på banan igen. Att föreställa sig och räkna med att göra alla misstag man kan kan tänkas göra är en dålig taktik! Positiva tankar här. 
 
Har även tvättat och vart på apoteket och hämtat ut mediciner. Och nu ska jag bara packa i ordning och äta lunch. Sen åker jag hem! Har gått från att vara skitskraj till att åka på permis till att tycka det ska bli riktigt mysigt och roligt. Har lagt upp en bra matplanering som lugnar mina nerver lite. 
 
 
Är bara borta tills i morgon eftermiddag. En lagom start! :) Inatt sover jag med mina goa katter. Som jag har längtat. Och så får jag träffa fina familjen också. Och sova i min egen säng. Och krydda min mat. (Haha.) Nåväl. Får se om datorn följer med mig hem. Annars hörs vi i morgon.
 
Wish me luck! :) Kram. 
 


Kommentarer
Anonym

Du klarar mer än vad du tror fina Cecilia. Njut av att få komma hem och umgås med din fina familj, det kommer göra dig gott<3

Svar: Jag tror också att det är så!! Tack snälla för peppen. Kram!
Cecilia

2013-08-14 @ 10:46:04
Elaine

heja dig! :)

2013-08-14 @ 12:39:55
URL: http://capricore.blogg.se
Elin

Åh så skönt att åka hem, du får se det som en liten semester. Då kanske du njuter liiiiite mer? Sen får du be familjen att de ska skämma bort dig :))
Hoppas du får en bra permis hemma iaf!!

Svar: Haha nästan som semester iallafall. Fast i detta fallet måste jag jobba på semestern ;) Ja, det blev ett mysigt dygn!! Kram.:)
Cecilia

2013-08-14 @ 12:52:22
Jasmine

Ha det så fint hemma nu. Du klarar det där. Kramar! :)

2013-08-14 @ 13:11:18
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se
Thej

Lycka till finis, fantastiska framsteg! Men vadå krydda maten? Fattar inte ;)

2013-08-14 @ 15:17:57
URL: http://thejen.blogg.se
D

Ååhåhå! Helt otroligt vad vacker du är.
Hoppas allt går bra hemma så du bara kan tänka på att njuta tillsammans med din familj! Kram

Svar: du är väl för snäll!!! :) Tack å kram.
Cecilia

2013-08-14 @ 22:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0